ثبت مكاتبات، ارسال مراسلات و نامه رساني از دير باز پايه ها ي اوليه علوم اداري بوده است . دفترداري و منشيگري هنري است كه درگذشته به برخي از مورخان اختصاص داشت و امروز مي توان گفت كه دبیرخانه قلب واحد هاي اداري است . بديهي است كه ارتباطات در قرن حاضر نقش روز افزوني يافته وكاربرد ...
اجزای تشکیل دهنده یک نامه شما موارد ذیل می شوند . سرلوحه: مجموعه آرم و لوگو، شماره، تاریخ ، پیوست را سرلوحه نامه گویند. فرستنده: عنوان واحد سازمانی است که نامه را صادر می نماید و در مقابل کلمه «از» درج می گردد. گیرنده: عنوان واحد سازمانی است که نامه خطاب به آن صادر می شود و ...